დღევანდელი დღე დავიწყეთ დავალების შემოწმებით. შვენი დავალება იყო პროექტის შევსება სამი ძირითადი კითხვის მიხედვით, თუ რა ინფორმაციას გაიგებდნენ მოსწავლეები აღნიშნულ თემაზე, რა გაიგეს მომავალში რის გაგებას ისურვებდნენ. ასევე შევქმენით და დავარედაქტირეთ შეფასების რუბრიკა; რომლითაც შევამოწმეთ მოსწავლეთა მიერ შექმნილი პროდუქტები .პროექტში გამოყენებული მაქვს აქტივობა ,რომელშიც მოსწავლეებს ვყობ ჯგუფებად თითოეული მოსწავლის შეფასება რომ ვაწარმოოთ. ამისთვისვიყენებ კოლაბორაციული შეფასების რუბრიკას.
სამომავლოდ როდესაც პროექტს დავიწყებ ,ამ შეფასების ინსტრუმენტებს და რუბრიკებს წინასწარ გაუაცნობ მოსწავლეებს. მათ წინასწარ ეცოდინებათ, თუ რომელ აქტიუობაში როგორ შეფასებას დაიმსახურებენ, გაუძლიერდებათ მოტივაცია. სახელმძღვანელოდან გამომდინარე, გავიგე შეფასების კრიტერიუმებისა და რუბბრიკების გამოყენება მეტად საინტერესოს გახდის პროექტს.ტრენერმა გვაჩვენა თავის ბლოგზე განთავსებული პრეზენტაცია თუ როგორ უნდა გადავიღოთ ეფექტური ფაილები. პროექტზე მუშაობის დროს აუცილებლად გავითვალისწინებ მოსწავლეთა
შესაძლებლობებს. მოვახდენ მათ ჩართვას სასკოლო პროექტში.
სამომავლოდ როდესაც პროექტს დავიწყებ ,ამ შეფასების ინსტრუმენტებს და რუბრიკებს წინასწარ გაუაცნობ მოსწავლეებს. მათ წინასწარ ეცოდინებათ, თუ რომელ აქტიუობაში როგორ შეფასებას დაიმსახურებენ, გაუძლიერდებათ მოტივაცია. სახელმძღვანელოდან გამომდინარე, გავიგე შეფასების კრიტერიუმებისა და რუბბრიკების გამოყენება მეტად საინტერესოს გახდის პროექტს.ტრენერმა გვაჩვენა თავის ბლოგზე განთავსებული პრეზენტაცია თუ როგორ უნდა გადავიღოთ ეფექტური ფაილები. პროექტზე მუშაობის დროს აუცილებლად გავითვალისწინებ მოსწავლეთა
შესაძლებლობებს. მოვახდენ მათ ჩართვას სასკოლო პროექტში.
No comments:
Post a Comment